مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-21پزشكي

زائران حسینی توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند


کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: موکب داران و زائرین در ایام اربعین به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

- ایسنا/بوشهر کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: موکب داران و زائرین در ایام اربعین به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده زینب حسینی در نشست آموزشی و هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان دیر اظهارکرد: زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی خود باید بسیاری از مراقبت های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها رعایت کنند.

وی افزود: افرادی که مسئولیت اداره موکب ها را در پیاده روی اربعین حسینی بر عهده دارند می توانند با رعایت موارد بهداشتی شرایط بهتری را برای زائرین فراهم کنند.

حسینی از گرمای هوا به عنوان چالش اصلی در اربعین امسال یاد کرد و یادآورشد: امسال دمای هوا نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و همین عامل تهدیدی برای سلامت زوار است و می تواند آمار گرمازدگی را افزایش دهد.

کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه آموزش های بهداشتی لازم برای حفظ سلامت زوار به موکب داران ارائه شده است، گفت: خود مراقبتی و توجه به توصیه های بهداشتی در خصوص گرمازدگی، آسیب پاها، آفتاب سوختگی، عرق سوز شدن و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران حسینی توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند

زائران حسینی توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند