مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-06اقتصادي

کیفرخواست مدیرعامل یک شرکت خصوصی حوزه انرژی صادر شد


کیفرخواست مدیر یکی از شرکت های خصوصی فعال در حوزه انرژی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق دریافت تسهیلات کلان بانکی با مانور متقلبانه و سندسازی به مبلغ 427 میلیارد و 856 میلیون و 520 هزار و 685 ریال و همچنین عدم بازپرداخت آن، - از سوی دادستانی تهران صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی گفت: مدیرعامل یکی از شرکت های خصوصی با طرح ادعای تولید نوعی فرآورده نفتی به نام قیر پلیمری، از یکی از بانک های کشور تقاضای اخذ تسهیلات به منظور وارد کردن تجهیزات تولید این فرآورده را از خارج کشور می کند.

وی اظهار کرد: در ادامه فرد موصوف از طریق تبانی با احدی از کارشناسان رسمی دادگستری به منظور ارزش گذاری غیر واقعی مال توثیقی، تسهیلاتی را به میزان 427 میلیارد و 856 میلیون و 520 هزار و 685 ریال از بانک عامل دریافت می کند.

دادستان تهران ادامه داد: نامبرده پس از گذشت مدت زمان قابل توجه نه تنها اقساط وام را پرداخت نکرده بلکه طی اقداماتی مجرمانه، اموال توثیقی را نیز از دسترس بانک خارج می کند، که در پی ارتکاب چنین جرائمی، دادستانی تهران پرونده ای را در دادسرای ویژه جرائم اقتصادی مفتوح کرده و بدین ترتیب تحقیقات قضایی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست مدیرعامل یک شرکت خصوصی حوزه انرژی صادر شد

کیفرخواست مدیرعامل یک شرکت خصوصی حوزه انرژی صادر شد