مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-22سياسي

هوشمندسازی مدیریت بحران در کشور ضروری است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هوشمندسازی مدیریت بحران در کشور ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسن نامی روز سه شنبه در همایش فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در تبریز با بیان اینکه عملکرد این سازمان در مواجهه با مخاطرات قابل قبول است، افزود: تجربه پدر علم است و در اینجا جمع شده ایم تا از تجربیات گذشته برای عملکردی بهتر در آینده استفاده کنیم.

وی بر اصل پیشگیری در مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: روح حاکم بر قوانین مدیریت بحران، پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران هاست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی به وسعت و پراکندگی شهرها و روستاهای کشور اشاره کرد و افزود: 31 استان، 471 شهرستان، بیش از 1400 شهر و نزدیک به 40 هزار روستای بالای 20 خانوار، می طلبد تا همواره آماده باشیم و اقدامات لازم را برای کاهش اثرات و تلفات بلایای طبیعی و غیرطبیعی انجام داده و پیشگیری کنیم.

نامی با بیان اینکه جهان امروز با 34 نوع چالش بزرگ روبروست که مهم ترین آنها در شرایط فعلی، تغییر اقلیم، کمبود آب و بیابان زایی است که هر سه این موارد می تواند در آینده مخاطراتی را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: بیابان زایی که در اثر آن گرد و غبار و ریزگردها زیاد می شوند امروزه سلامت مردم را تهدید می کند از این رو راهی جز حفظ فضای سبز موجود و توسعه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی مدیریت بحران در کشور ضروری است

هوشمندسازی مدیریت بحران در کشور ضروری است