مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-01اقتصادي

آلودگی میکروبی 13 روستای کبودراهنگ از امروز مرتفع می شود


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ گفت: طی چند روز گذشته 13 روستای کبودراهنگ به علت قطعی برق با مشکل آلودگی میکروبی مواجه بود که از امروز مشکل این روستاها مرتفع می شود.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ گفت: طی چند روز گذشته 13 روستای کبودراهنگ به علت قطعی برق با مشکل آلودگی میکروبی مواجه بود که از امروز مشکل این روستاها مرتفع می شود.

فرهاد امیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: منظور از آلودگی میکروبی آب شرب این روستاها آن است که در زمان قطعی برق وضعیت کلرزنی آب شرب به علت کار نکردن دستگاه تزریق آب ژاول صفر می شود و به همین علت این روستاها را آلودگی میکروبی اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل آلودگی میکروبی آب شرب این روستاها شدید نبوده است، مطرح کرد: از امروز این موضوع مرتفع و تزریق آب ژاول در زمان قطعی برق به مخزن را همکاران به صورت دستی انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در کبودراهنگ توسط امور آب کلرزنی آب های سطحی و چاه های با عمق کم که دارای آلودگی باشند، به صورت مستمر انجام می شود، افزود: طی چند روز گذشته به علت قطع و وصل شدن برق در هنگام قطعی برق دستگاه تزریق به علت برقی بودن کار نمی کند که از امروز برای مرتفع شدن مشکل در هنگام قطعی برق تزریق آب ژاول به مخزن برای کلرزنی به صورت دستی انجام خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی میکروبی 13 روستای کبودراهنگ از امروز مرتفع می شود

آلودگی میکروبی 13 روستای کبودراهنگ از امروز مرتفع می شود