مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-05اقتصادي

مالکیت دولت در شهرستان جم تثبیت شد/ صدور 76 سند تک برگ


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم با اشاره به تثبیت مالکیت دولت در این شهرستان گفت: 76 سند تک برگ اراضی ملی در شهرستان جم صادر شد.

- پرویز غلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 76 سند تک برگ کاداستر اراضی ملی شهرستان جم صادر شده که 128 هزار هکتار از اراضی ملی را شامل می شود و با صدور این سندهای تک برگ برای اراضی ملی، تثبیت مالکیت دولت در این شهرستان پایان یافت.

وی اضافه کرد: با پایان یافتن صدور سند مالکیت تمام اراضی ملی و همکاری مردم فهیم شهرستان، شاهد کوتاه شدن دست سودجویان از عرصه های منابع طبیعی در شهرستان جم خواهیم بود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر اقلیم و گرمایش جهانی و همچنین وجود بحران های متعدد محیط زیستی از جمله کمبود آب، خشکسالی، ریزگردها و همچنین کاهش تنوع زیستی، حفاظت، حراست و صیانت از عرصه های ملی، جز جدایی ناپذیر وظایف سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قلمداد می شود.

وی افزود: با تثبیت مالکیت دولت و مشخص شدن قطعی مرزهای اراضی ملی با مستثنیات، هم زمینه برای کاهش اثرات بحران های فوق مهیا شده و هم شاهد کاهش دعاوی مردم با مجموعه منابع طبیعی در محاکم قضایی و همچنین به حداقل رساندن هرگونه تنش اجتماعی و اختلاف مالکیت مردم با دولت خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکیت دولت در شهرستان جم تثبیت شد/ صدور 76 سند تک برگ

مالکیت دولت در شهرستان جم تثبیت شد/ صدور 76 سند تک برگ