مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-23اقتصادي

عرضه خانه های خالی قیمت رهن و اجاره در کرمانشاه را تا 30 درصد کاهش می دهد


بنا بر اعلام استاندار کرمانشاه، نزدیک به 14 هزار واحد مسکونی خالی در این استان وجود دارد.

واحدهایی که رییس اتحادیه مشاروان املاک کرمانشاه معتقد است اگر عرضه شوند، - عرضه "خانه های خالی" قیمت رهن و اجاره در کرمانشاه را تا 30 درصد کاهش می دهد ایسنا/کرمانشاه بنا بر اعلام استاندار کرمانشاه، نزدیک به 14 هزار واحد مسکونی خالی در این استان وجود دارد.

واحدهایی که رییس اتحادیه مشاروان املاک کرمانشاه معتقد است اگر عرضه شوند، می تواند قیمت های رهن و اجاره را تا 30 درصد تعدیل کند.

بابک مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از قیمت رهن و اجاره در بازار متاثر از عرضه و تقاضا است، گفت: هرچقدر افزایش عرضه واحدهای مسکونی خالی را داشته باشیم، قیمت ها نیز متعادل خواهد شد.

وی ادامه داد: چنانچه ساز و کار مناسب و کارشناسی شده ای برای واگذاری واحدهای مسکونی خالی به مستاجران در نظر گرفته شود، می تواند تا حدود 30 درصد به کاهش قیمت در بازار رهن و اجاره کمک کرده و از التهاب قیمتی که در سال های اخیر با آن مواجه بوده ایم، بکاهد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه تاکید کرد: عرضه خانه های خالی حتی بر بازار خرید و فروش مسکن نیز بی تاثیر نیست و می تواند تا حدودی بر قیمت های این بخش نیز اثر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خانه های خالی قیمت رهن و اجاره در کرمانشاه را تا 30 درصد کاهش می دهد

عرضه خانه های خالی قیمت رهن و اجاره در کرمانشاه را تا 30 درصد کاهش می دهد