مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-04سياسي

بصیرت نباشد جای شهید و جلاد عوض می شود


اگر بصیرت نباشد جای شهید و جلاد به گونه ای عوض می شود که منادی آزادی خواهی یک ملت در پیش چشم ها به عنوان یک مفسد فی الارض و شورشی اعدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری، اظهار کرد: تصاویر اعدام این عالم بزرگوار حرف های زیادی برای گفتن دارد، گاهی چنان فضا را غبارآلود می کنند که حق و ناحق با هم مخلوط می شود و سر بالاترین عالم معروف و مجتهد شهر در جلو چشمان همه مردم در میدان شهر بالای چوبه دار می رود و کسی حرفی نمیزند.

وی افزود: اگر بصیرت نباشد جای شهید و جلاد به گونه ای عوض می شود که منادی آزادی خواهی یک ملت در پیش چشم ها به عنوان یک مفسد فی الارض و شورشی اعدام می شود.

رمضانی تصریح کرد: ریشه های انقلابی گری را در تفکر افرادی چون شیخ فضل الله نوری باید جست و جو کرد زمانی که به او پیشنهاد می دهند تا به پناهندگی روسیه برود و یا حتی اگر پرچم روسیه را بر درب خانه اش بزند در امان است، اما قبول نکرده و می گوید مسلمان به زیر بیرق کفر نمی رود.

خطیب نماز جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: اینکه کسی که جلوی سیل انتقادات ایستاده است اینگونه محاکمه می شود برای ما این درس را دارد که امر به معروف و نهی از منکر هزینه دارد و باید همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت نباشد جای شهید و جلاد عوض می شود

بصیرت نباشد جای شهید و جلاد عوض می شود