مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:312023-08-17اجتماعي

استقرار بیش از 200 پایگاه امداد و درمان در مسیر نجف به کربلا توسط هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر امروز ظهر در مراسم بدرقه 22 هزار امدادگر داوطلب و کادر هلال احمر در حرم امام خمینی (ره) اظهار کرد: با اعزام کاروان بزرگ امدادی و درمانی هلال احمر، حضور ما در مرزهای غربی پررنگ خواهد شد.

وی ادامه داد: زائران حسینی از هر کدام از مرزهای غربی که وارد عراق شوند در همه مسیرها در فواصل مشخص پایگاه های درمانی و امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهند کرد.

کولیوند با اشاره به اینکه بیش از 200 پایگاه امداد و درمان در مسیر نجف به کربلا داریم، بیان کرد: در مسیر نجف تا کربلا نیز در فاصله هر هفتاد عمود یک پایگاه امدادی و درمانی هلال احمر برپا است و  همچنین در این مسیر سه بیمارستان با فعالیت مشترک هلال احمر و وزارت بهداشت عراق با آمادگی کامل مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی خواهد بود.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در شهر نجف علاوه بر بیمارستان امام علی (ع) که متعلق به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است؛ پزشکان و پرستاران داوطلب هلال احمر در چند بیمارستان عراقی پذیرای خدمات درمانی به راهپیمایان اربعین هستند.

وی گفت: در شهر کربلا هم چند پایگاه درمانی و امدادی را فعال کردیم و در بیمارستان های این شهر حضور خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیش از 200 پایگاه امداد و درمان در مسیر نجف به کربلا توسط هلال احمر

استقرار بیش از 200 پایگاه امداد و درمان در مسیر نجف به کربلا توسط هلال احمر