مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-10سياسي

تشکیل کمیته رصد، پیگیری و نظارت بر رفتار نامزدهای انتخابات در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از تشکیل کمیته رصد، پیگیری و نظارت بر رفتار در انتخابات در خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از تشکیل کمیته رصد، پیگیری و نظارت بر رفتار در انتخابات در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده امروز 19 مرداد ماه در دومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان با تأکید بر نقش محوری دستگاه قضایی در خصوص اعمال نظارت های قانونی در راستای حسن اجرای قوانین و مقررات در خصوص انتخابات، اظهار کرد: قانون و اجرای آن، فصل الخطاب همگان است و این همان طریق اعتدال و خردمندی است که باید طی شود چراکه توجه به این اصل مسلم و اساسی باعث می شود هم نظام و حاکمیت و هم مردم از منافع یک مشارکت اجتماعی و سیاسی مهم بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: تمام عوامل و دست اندرکاران و مجریان قانون، موظفند همواره در این مسیر خردمندانه حرکت و این راهبرد موفقیت آمیز و دارای ضمانت اجرایی لازم را به عنوان نقشه راه مورد استفاده قرار دهند و تلاش کنند تا جرائم و تخلفات در این حوزه شکل نگیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تفکیک اقدامات مرتبط با وظایف و اختیارات نمایندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته رصد، پیگیری و نظارت بر رفتار نامزدهای انتخابات در خراسان شمالی

تشکیل کمیته رصد، پیگیری و نظارت بر رفتار نامزدهای انتخابات در خراسان شمالی