مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-13بين الملل

توافق کنید! چرا توافق کردید؟!


یک سری از این غربگراهای امتحان پس داده هم هستند که صبح تا شب تکرار می کنند: «چرا با آمریکا مذاکره و توافق نمی کنید؟» اما هنگامی که توافقی حاصل شود، - یک سری از این غربگراهای امتحان پس داده هم هستند که صبح تا شب تکرار می کنند: چرا با آمریکا مذاکره و توافق نمی کنید؟ اما هنگامی که توافقی حاصل شود، می گویند این که نشد توافق؛ مبادله غذا و دارو است، پول ها با واسطه به دست مان می رسد و فلان و بهمان! فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: این غربگرایان رک و صریح نمی گویند که منظورشان، رویکرد بده بره است.

شبیه امتیازات بازگشت ناپذیری که در برجام دادند، و وعده های نسیه ای که خریدند و حالا مثل چک بی محل، روی دست ملت ایران باد کرده است.

گویا معیار آنها برای خوب و بد توافق، حجم امتیازاتی است که باید داد و وعده های دهان پر کنی است که باید گرفت.

اصلا به روی مبارک نمی آورند که با برجام قرار بود روزانه چند میلیون بشکه نفت بفروشند؛ اما رسیدند به 300 هزار بشکه و بسته پر از خالی اینستکس.

آن روز، وعده واگذاری غذا و دارو در ازای کل امتیازات برجامی و فروش حداقلی نفت، موفقیت بزرگی بود- چنان که روزنامه های شان تیتر کردند- اما حالا، احیای 6 میلیارد دلار پول بلوکه شده در دولت برجام را بی ارزش وانمود می کنند! حتی برای غذا و دارو نمی توانستند نفت بفروشند مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق کنید! چرا توافق کردید؟!

توافق کنید! چرا توافق کردید؟!