مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-20سياسي

20 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند


همزمان با ایام عزای سیدالشهداء(ع)، پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در یزد اجرا شد و به دنبال برگزاری این پویش، 20 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

- یزد- همزمان با ایام عزای سیدالشهداء(ع)، پویش هر هیئت آزادی یک زندانی در یزد اجرا شد و به دنبال برگزاری این پویش، 20 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس کل دادگستری استان یزد در مراسم آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان با بیان اینکه قناعت پیشگی، دین باوری، سخت کوشی و ارادت به اهل بیت(ع) از خصائل اخلاقی برجسته مردم این دیار است، اظهار داشت: آزادی 20 محکوم مالی در قالب پویش هر هییت آزادی یک زندانی گواهی بر این ادعا است.

غلامعلی دهشیری عنوان کرد: برگزاری پویش های ابتکاری در مناسبت های مختلف از جمله پویش هر هیئت آزادی یک زندانی توسط ستاد دیه استان نقش بسزایی در کاهش جمعیت زندانیان مالی استان داشته است.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان 586 میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و آورده محکومان مبلغ 570 میلیارد ریال تامین شده و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 16 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 20 نفر و بازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند

20 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند