مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-27سياسي

لزوم تحقق مسئولیت های اجتماعی در پارس جنوبی/ حق میزبان ادا شود


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تحقق مسئولیت های اجتماعی در پارس جنوبی گفت: سهم مردم استان بوشهر باید در زمینه عمران و آبادانی پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح پنجشنبه در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: استان بوشهر میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی است که اهمیت بسیار زیادی برای کل کشور دارد.

وی تقویت امید به آینده را نتیجه توسعه طرح های پارس جنوبی دانست و بیان کرد: مدیران و کارگران خدوم صنایع در فصل گرم تابستان برای متوقف نشدن چرخ اقتصاد کشور کوشش و زحمات زیادی کشیدند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر بهره مندی استان بوشهر از ظرفیت های صنایع پتروشیمی برای رفع کمبود و نیازها گفت: سزاوار نیست با وجود صنایع بزرگ نفتی و گازی و منابع مهم اقتصادی پارس جنوبی، این استان محروم باشد.

لزوم خاموشی مشعل های پارس جنوبی نماینده مردم استان بوشهر با اشاره به اینکه خاموشی مشعل های منطقه انرژی پارس یک ضرورت است عنوان کرد: نباید اجازه داده شود سرمایه کشور دود شود و از بین برود لذا مهار این مشعل ها باید با جدیت در دستور کار قرار بگیرد و با تمهیدات اندیشیده شده امیدواریم این مسئله حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقق مسئولیت های اجتماعی در پارس جنوبی/ حق میزبان ادا شود

لزوم تحقق مسئولیت های اجتماعی در پارس جنوبی/ حق میزبان ادا شود