مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-11سياسي

نام نویسی 40 متقاضی در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات خراسان جنوبی


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: 40 متقاضی در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کردند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات و مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: 40 متقاضی در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی ثبت نام کردند که  از این تعداد 34 نفر آقا و 6 نفر خانم بودند.

وی افزود: از متقاضیان روز گذشته 9 نفر دارای مدرک دکتری، 25 نفر کارشناسی ارشد، 4 نفر کارشناسی و دو نفر حوزوی بودند.

وی گفت: از این تعداد 16 نفر درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، 13 نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، 4 نفر در قاینات و زیرکوه و 7 نفر در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ثبت نام کردند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با این تعداد، مجموع متقاضیان در چهار روز گذشته در استان به 205 نفر رسید که از مجموع شرکت کنندگان 185 نفر آقا و 20 نفر خانم بودند.

سلیمی  در خصوص میزان تحصیلات متقاضیان شرکت در انتخابات نیز گفت: 34 نفر دارای مدرک دکترا، 140 نفر کارشناسی ارشد، 19 نفر کارشناسی، 11 نفر حوزوی و یک نفر فوق دیپلم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 40 متقاضی در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات خراسان جنوبی

نام نویسی 40 متقاضی در چهارمین روز پیش ثبت نام انتخابات خراسان جنوبی