مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-31ورزشي

اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی از دغدغه متولیان فرهنگی است


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور از بزرگترین دغدغه متولیان فرهنگی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی صبح دوشنبه در حاشیه یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص سند نقشه مهندسی فرهنگی استان البرز اظهار کرد: سند مهندسی فرهنگی کشور در سال 91 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و در سال 93 با اضافه شدن یک بخش به آن بار دیگر تصویب شد و توسط دو رییس جمهور ابلاغ شد، این سند دارای 13 راهبرد کلان، 103 راهبرد ملی و 304 برنامه در قالب اقدام ملی بوده و برای تدوین آن از ظرفیت های نخبگان و صاحب نظران کشور به بهترین شکل بهره برده شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: اجرای سند مهندسی فرهنگی کشور از بزرگترین دغدغه متولیان فرهنگی کشور ا است و این امر نیز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و در واقع ایشان معمار این سند هستند.

باید بتوان تمامی اجزای این سند را به درستی در سطوح گوناگون جامعه اجرا نمود.

سعیدی تصریح کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در هر استان به همت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی و همکاری متولیان و فعالان فرهنگی هر استان تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی از دغدغه متولیان فرهنگی است

اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی از دغدغه متولیان فرهنگی است