مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-09سياسي

شهرستان نجف آباد مقصد بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان


استاندار اصفهان ظهر امروز همراه با جمعی از معاونان و مدیران دستگا ها و نهادها به منظور بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات نجف آباد به این شهرستان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان، معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به شهرستان نجف آباد رقم خورد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده معزز شهید حججی، بازدید از مرکز خیرساز علویجه، بازدید از بیمارستان نیمه تمام شیخ بهایی، بازدید از شرکت گاز سوزان و رونمایی از دو طرح دانش بنیان، بازدید از پروژه زیرگذر شهدای دانشجو، بازدید از پروژه 577 واحدی مسکن ملی، گفتگوی بدون واسطه با مردم شهرستان، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان بخش هایی از برنامه های استاندار اصفهان در شهرستان نجف آباد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان نجف آباد دیدار و گفت وگو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان نجف آباد مقصد بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

شهرستان نجف آباد مقصد بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان