مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-31اجتماعي

ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح تا 3 روز مانده به اربعین ادامه دارد


رییس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص زمان پایان ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح گفت: ثبت نام زائران تا 3 روز مانده به اربعین ادامه دارد.

- جواد شاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه اعزام کاروان های عتبات عالیات برای سفرهای اربعین اظهار کرد: سازمان حج و زیارت برای اربعین کاروانی ندارد.

به دلیل ازدحام در عراق، عدم استفاده مطلوب زائران از خدمات هتل ها و افزایش قیمت واحدهای اقامتی در ایام اربعین، سازمان حج و زیارت کاروانی اعزام نمی کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر زائران تحت پوشش کاروان های حج و زیارت عازم عراق شوند باید 3 روز در کربلا اقامت داشته باشند، اما ممکن است زائران نیمی از وقت خود را در ترافیک و ازدحام جمعیت از دست بدهند که اعتراض آن ها را در پی خواهد داشت، از همین رو به دلیل اینکه نمی توان از امکانات به خوبی استفاده و هزینه اضافی پرداخت کرد، حج و زیارت در سفرهای اربعین ورود پیدا نمی کند.

رییس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص تداوم اعزام کاروان ها به عتبات عالیات در ماه محرم بیان کرد: اعزام کاروان ها به عتبات عالیات تا ابتدای ماه صفر ادامه دارد.

شاد در خصوص زمان پایان ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح گفت: ثبت نام زائران در سامانه سماح تا 3 روز مانده به اربعین ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح تا 3 روز مانده به اربعین ادامه دارد

ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح تا 3 روز مانده به اربعین ادامه دارد