مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-16اقتصادي

شهرک بنکداران همدان، پایلوت تجارت غرب کشور می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه شهرک بنکداران همدان گفت: راه اندازی این شهرک کارگاهی فصل جدیدی در بازار همدان بروز و ظهور خواهد کرد به نحوی که بارانداز بازار غرب در همدان محقق خواهد شد.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه بزرگ شهرک صنفی کارگاهی بوعلی 2 اظهار کرد: این پروژه در کیلومتر 5 جاده همدان تهران جنب فرودگاه همدان با مساحت 50 هکتار در سال 92 آماده واگذاری شد.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری بخش دولتی در این پروژه 10 هزار میلیارد ریال است افزود: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی 90 هزار میلیارد ریال برآورده شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی این پروژه تاثیرگذار 100 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه پروژه بنکداران را آغازی بر مرکزیت بازار همدان در غرب کشور دانست و گفت: در فاز نخست این شهرک در 30 هکتار و 400 واحد صنفی مواد غذایی با 140 هزار متر مربع زیر بنا به مساحت 8/5 هکتار عملیاتی شده است.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه در پروژه بزرگ شهرک بنکداران، 90 واحد صنفی لوازم خانگی با 70 هزار متر مربع زیربنا به مساحت 2/5 هکتار آماده بهره برداری است تصریح کرد: همچنین 100 قطعه زمین صنفی در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک بنکداران همدان، پایلوت تجارت غرب کشور می شود

شهرک بنکداران همدان، پایلوت تجارت غرب کشور می شود