مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-19سياسي

تکمیل 8 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن تا دهه فجر در فارس


تا دهه مبارک فجر امسال، حداقل هشت هزار واحد در شهرهای مختلف فارس آماده تحویل به متقاضیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود رضا طالبان در اجلاس شورای اسلامی فارس در شیراز، ضمن تسلیت حادثه تروریستی شاه چراغ (ع) بیان کرد: در این بازدیدها به دنبال این هستیم تا با حضور در محل اجرای هر پروژه، از نزدیک مسائل و مشکلات احتمالی را بررسی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

او ادامه داد: هم اینک در برخی شهرهای استان از جمله اقلید، آباده و ارسنجان، پروژه های نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم این بازدیدهای میدانی کمک کند در آن شهرهایی که کار به کندی پیش می رود، موانع برداشته شده و کارها سرعت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، سهم این استان از طرح نهضت ملی مسکن را 240 هزار واحد برشمرد و گفت: بر اساس ثبت نام ها و پالایش های انجام شده، در استان 140 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح باید ساخته شود.

طالبان افزود: از این 140 هزار واحد، 75 هزار واحد باید در شهرستان شیراز احداث شود که تاکنون برای 25 هزار واحد زمین تأمین شده است.

او با بیان اینکه تا اواخر سال 1400 در استان حدود 495 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده بود، گفت: این میزان به حدود 4800 هکتار رسیده که بیشترین میزان تأمین زمین در کشور مربوط به استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 8 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن تا دهه فجر در فارس

تکمیل 8 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن تا دهه فجر در فارس