مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-09سياسي

سلیمی: همه افراد باتجربه و متخصص برای انتخابات مجلس دوازدهم، پیش ثبت نام کنند


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود همه افراد باتجربه و دارای تخصص برای حضور در انتخابات مجلس، پیش ثبت نام انجام دهند.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود همه افراد باتجربه و دارای تخصص برای حضور در انتخابات مجلس، پیش ثبت نام انجام دهند.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: باتوجه به اینکه مجلس یکی از سه قوه اصلی کشور است که در قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون فعال است و با انتخاب مردم برای چهار سال، 290 نماینده انتخاب می شوند، مشارکت مردم در این انتخابات بسیار مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم برای انتخاب باید گزینه های مختلفی پیش روی خود داشته باشند که دارای تفکرات و تخصص های مختلف هستند، اظهار کرد: بدین ترتیب مردم می توانند با نگاه باز فردی را که می خواهند انتخاب کنند.

بنده از افرادی که این توانایی را در خود می بینند که برای مجلس کارآمد هستند دعوت می کنم که حتما پیش ثبت نام در انتخابات مجلس را انجام دهند.

این عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه باید مشارکت مردم را در انتخابات بالا ببریم، گفتب: مقام معظم رهبری فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: همه افراد باتجربه و متخصص برای انتخابات مجلس دوازدهم، پیش ثبت نام کنند

سلیمی: همه افراد باتجربه و متخصص برای انتخابات مجلس دوازدهم، پیش ثبت نام کنند