مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-13اقتصادي

تثبیت 2 منطقه رانشی در خطوط راه آهن شمال


در مسیر سوادکوه دو نقطه رانشی داریم که خطوط را به صورت موقت تثبیت کردیم و همچنین نگهبان در منطقه حضور دارد تا قطارها با سرعت کمتری از منطقه عبور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رحمان معصومی مدیرکل راه آهن شمال بعدازظهر امروز در تور ریل گردی با حضور خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه به حریم راه آهن، اظهار کرد: شهرداری ها نباید در حریم راه آهن پروانه ساخت دهند و از ارائه خدمات زیرساختی همچون آب، برق و گاز پرهیز کنند.

وی افزود: برخی در حریم راه آهن اقدام به ساخت مسکن و پس از آن اقدام به دریافت مجوز از راه آهن می کنند که عدم دریافت مجوز تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه آهن شمال اضافه کرد: 17 متر حریم راه آهن نباید ساخت و ساز شود و 30 متر بعد از آن هم در اختیار دستگاه های خدمات رسان باشد و این مهم جز قانون است که باید رعایت شود.

معصومی در بحث مولدسازی از سوی دولت مطرح شد، گفت: راه آهن در منطقه شمال طرح ملی در سال 98 کلید خورده به همین زمین های راه آهن در حریم راه آهن است که موردنیاز این اداره کل می باشد.

وی با اشاره به دربرگیری بالای حوادث راه آهن، اظهار کرد: ایستگاه راه آهن شامل ایستگاه تشکیلاتی، درجه یک، درجه دو و درجه سه است که ایستگاه تشکیلاتی شامل سوخت گیری دیزل، تعمیرات دیزل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 2 منطقه رانشی در خطوط راه آهن شمال

تثبیت 2 منطقه رانشی در خطوط راه آهن شمال