مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-26اقتصادي

ارائه 50 طرح اقتصادی خوزستان به سرمایه گذاران عراقی


اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت خوزستان گفت: 50 طرح و فرصت سرمایه گذاری از استان به فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کشور عراق به منظور جذب سرمایه گذار ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنکار مهر، مصطفی دهقان عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: یک تیم برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان با دستور استاندار به کشور عراق اعزام شدند که در این سفر با فعالان و سرمایه گذاران این کشور دیدار کردند.

وی گفت: این دیدار با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان و دعوت فعالان اقتصادی کشور عراق برای حضور در 2 رویداد نمایشگاه توانمندی های تولیدی - صادراتی و همایش فرصت های سرمایه گذارای استان که قرار است در مهر ماه امسال برگزار شود، انجام شد.

رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: قرار است که 100 فرصت سرمایه گذاری در استان در قالب برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری به 10 کشور معرفی شود که در ابتدا به عراق به عنوان کشور همسایه خوزستان 50 طرح ارائه شد.

دهقان بیان کرد: این طرح های سرمایه گذاری قرار است به سفارت کشورهای مختلفی ارائه شوند تا از این طریق، زمینه توسعه سرمایه گذاری های خارجی در خوزستان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 50 طرح اقتصادی خوزستان به سرمایه گذاران عراقی

ارائه 50 طرح اقتصادی خوزستان به سرمایه گذاران عراقی