مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-26سياسي

اجرای طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح «شمیم حسینی» در 58 بقعه استان خبر داد و گفت: در این طرح در ایام محرم و صفر امامزادگان استان میزبان هیات های مذهبی است و برنامه های مختلفی نظیر سخنرانی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح شمیم حسینی در 58 بقعه استان خبر داد و گفت: در این طرح در ایام محرم و صفر امامزادگان استان میزبان هیات های مذهبی است و برنامه های مختلفی نظیر سخنرانی، مداحی و عزاداری در جوار امامزادگان اجرا می شود.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، چهارشنبه چهارم مردادماه، در جمع خبرنگاران، افزود: در این طرح از محل نیات واقفان نیک اندیش از هیات های مذهبی فعال استان آذربایجان شرقی نیز حمایت می شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شمیم حسینی 80 نفر مبلغ اعزامی از شهر قم در امامزادگان استان مستقر شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزاری همایش شمیم حسینی با حضور مداحان و واعظان، اجرای برنامه احلی من العسل، برگزاری همایش لبیک یاحسین و همایش رهروان زینبی را از دیگر برنامه های این اداره کل در محرم و صفر برشمرد.

وی با بیان اینکه طرح شمیم حسینی از 28 تیر در بقاع متبرک منتخب آذربایجان شرقی آغاز شده است و تا 28 شهریور ادامه دارد گفت: پایان بخش برنامه های این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی

اجرای طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی