مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-16سياسي

مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند


مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم مخفی بعدازظهر چهارشنبه در ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان همدان اظهار کرد: تلاش در جهت احیای دین، حق خواهی و ایستادگی در برابر جریان باطل در هر زمان باید به عنوان فلسفه اربعین و قیام عاشورا مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: به انجام وظایف در ستاد بزرگداشت اربعین نگاه تکلیف مدارانه داشته باشیم به ویژه انتظار داریم مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه در کنار عوامل انتظامی از توان بسیج برای امنیت موکب ها استفاده می شود، گفت: همواره در معرض تهدیدات تروریسم هستیم و لذا مراقبت های لازم باید در موکب های اربعین پیش بینی شود.

مخفی خاطرنشان کرد: موکب ها و ایستگاه های صلواتی صرفاً با هماهنگی ستاد مردمی باید فعالیت کنند، هر پیام بی نظمی و منفی را از فعالیت موکب ها پاک کنیم و اجازه ندهیم این رویداد بزرگ را با انعکاس اخبار منفی زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه 3 ورودی شهر همدان بسیار حائز اهمیت و ویترین شهر است ضمن فضاسازی و استقرار عوامل در ورودی ها روشنایی راه های متصل به ورودی های شهر رفع نقص و به طور کامل روشن باشد، بیان کرد: 300 تن آرد برای مصرف موکب های داخل شهرستان و 70 تن برای موکب های اعزامی به عراق پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند

مسئولان متعهدانه با ستاد مردمی اربعین همکاری کنند