مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-22سياسي

نهضت عاشورا برای همه نسل ها و اقشار الگو است


امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه قیام و نهضت عاشورا برای همه اقشار و سنین الگو است، گفت: این الگوها باید به خوبی در جامعه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) که در مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ای که امروز در آستارا و صدها شهرستان کشور برگزار شد پیامش این بود که قیام و نهضت عاشورا برای همه اقشار و سنین الگو دارد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه ایجاد این الگو بر عهده اهل بیت (ع) بود، افزود: امام حسین (ع) در همین راستا یک تابلوی بسیار زیبا به نام حماسه کربلا و نهضت عاشورا خلق کرد اما بهره برداری از این شخصیت ها و الگوها بر عهده ما است و باید آنها را به خوبی و زیبایی در جامعه تبیین کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران و جمعی از مردم اردبیل به مناسبت کنگره 3400 شهید این استان مبنی بر اینکه بهترین زبان برای معرفی این الگوها زبان هنر است، اضافه کرد: باید ظرفیت نمایش، فیلم، نقاشی، تئاتر، موسیقی و سایر تولیدات در عرصه فضای مجازی به عنوان زبانی گویا مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت عاشورا برای همه نسل ها و اقشار الگو است

نهضت عاشورا برای همه نسل ها و اقشار الگو است