مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-11سياسي

خراسان شمالی نیازمند برنامه ریزی علمی است


استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس استان، این استان را نیازمند توجه و برنامه ریزی علمی برای تکامل دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس استان، این استان را نیازمند توجه و برنامه ریزی علمی برای تکامل دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تأسیس استان را به مردم غیور، شهید پرور و سرزمین معرفت ها و رنگین کمان قومیت ها تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم با تأسیس استان خراسان شمالی، مردم این خطه؛ اعم از کرمانج و ترک و فارس و ترکمن و.

که در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی سه هزار شهید تقدیم کرده اند، شوق وصف ناپذیری داشتند تا همصدا، همنوا، متحد و منسجم برای توسعه و اعتلای استان همه توان خود را به کار گیرند زیرا خراسان شمالی سرزمین استعدادها و مستحق بهترین هاست.

از ابتدای تأسیس استان، تمام تلاش و اهتمام مدیران، نخبگان، دلسوزان و مردم برای توسعه استان مصروف شده اما هدف ما بهترین بودن در تمام شاخص های توسعه است چون این استان شایسته آن است.

خراسان شمالی، در مرحله جوانی، با وجود سرمایه های مهمی از استعدادهای طبیعی، جغرافیایی ، اقتصادی ،انسانی و همدلی اجزای حاکمیت استان و مردم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی نیازمند برنامه ریزی علمی است

خراسان شمالی نیازمند برنامه ریزی علمی است