مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-31اقتصادي

از سرمایه گذاری 1200 میلیاردی قطعه سازی خودرو در کرمانشاه چه خبر؟


اوایل امسال بود که نشستی با حضور مسئولین ایران خودرو، مدیران استان و تعدادی از فعالین صنعت قطعه سازی کرمانشاه با هدف توسعه این صنعت برگزار و چند طرح بزرگ نیز در این زمینه پیشنهاد و مورد استقبال قرار گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه اوایل امسال بود که نشستی با حضور مسئولین ایران خودرو، مدیران استان و تعدادی از فعالین صنعت قطعه سازی کرمانشاه با هدف توسعه این صنعت برگزار و چند طرح بزرگ نیز در این زمینه پیشنهاد و مورد استقبال قرار گرفت.

اکنون با گذشت چند ماه از این نشست و در حالیکه انتظار می رفت شرایط کار برای قطعه سازان تسهیل شود، اما به گفته رییس انجمن همگن صنایع خودرو و نیرو محرکه استان کرمانشاه به جهت مشکلاتی که بر سر راه تامین نقدینگی وجود دارد، روند کارها آنطور که باید پیش نمی رود.

بابک کریمخان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی اجرای چهار طرح کلان قطعه سازی در استان کرمانشاه با سرمایه گذاری حدود 1200میلیارد تومان، افزود: متاسفانه بخش مهمی از کار که تامین نقدینگی و پرداخت تسهیلات از سوی سیستم بانکی است، محقق نشده است.

وی با اشاره به سیاست انقباضی بانک ها برای پرداخت تسهیلات بانکی در سال جاری که عمدتا بر پرداخت تسهیلات تکلیفی متمرکز هستند، افزود: این امر باعث شده صنایع قطعه سازی با چالش جدی مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرمایه گذاری 1200 میلیاردی قطعه سازی خودرو در کرمانشاه چه خبر؟

از سرمایه گذاری 1200 میلیاردی قطعه سازی خودرو در کرمانشاه چه خبر؟