مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-22سياسي

فعالیت 24 هزار مبلغ طرح امین در مدارس کشور


آیین اختتامیه طرح نشاط معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه و جمعی از مبلغان در بقعه متبرکه شیخ صدوق برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه طرح نشاط معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه و جمعی از مبلغان طرح نشاط معنوی تهران و شهرستان های استان تهران در بقعه متبرکه شیخ صدوق برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانقدر هزار سال تلاش علما و فقهای عالی مقام مانند شیخ صدوق بوده است برای همین ارزش انقلاب و مسئولیت ما در قبال آن بسیار دشوار می شود.

حرکت چهل ساله انقلاب اسلامی یک حرکت حقیقتاً درخشانی بوده است و اگر امروز وضعیت کشور را با وضعیت قبل از انقلاب مقایسه کنیم به آن افتخار خواهیم کرد و خواهیم دانست در این هجمه سنگین دشمنان شرق و غرب چگونه حکومت شیعی با اقتدار توانسته سر پا باقی بماند و برای اولین بار در طول تاریخ شیعه یک مرجع شیعی بتواند آنچنان قدرت پیدا کند که از خانه محقر خویش اشاره کند و کشتی نفت کش ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 24 هزار مبلغ طرح امین در مدارس کشور

فعالیت 24 هزار مبلغ طرح امین در مدارس کشور