مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26اقتصادي

کمبود مرغ در همدان تا 3 روز آینده رفع می شود


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه کمبودهای مرغ در بازار موقتی است، گفت: - ایسنا/همدان سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه کمبودهای مرغ در بازار موقتی است، گفت: ورود حجاج و فعالیت هیات مذهبی و نذورات باعث کمبود مقطعی مرغ در بازار شده است که تا دو سه روز آینده رفع می شود.

مسعودعلی سعیدی توانا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کشتار مرغ برای امروز بیش از 150 تن بوده است، اظهار کرد: امروز 30 تن مرغ وارد بازار شهر همدان شده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد از مرغ کشتار شده باید وارد بازار همدان شود، تصریح کرد: در چند ماه گذشته بیش از 100 پرونده برای مرغ فروشان و چندین پرونده برای کشتارگاه ها به علت گرانفروشی تشکیل شده است.

این مقام مسئول از مردم خواست تخلفات گرانفروشی مرغ را به سامانه 124 گزارش دهند، یادآور شد: قیمت مصوب مرغ 79هزار و 500 تومان است و در صورتی که بیش از این قیمت عرضه شود به طور قطع برخورد و جریمه می شوند.

مدیر بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: روازنه 130 تن مرغ برای ورود به بازار استان همدان در نظر گرفته شده که هر روز حداقل کشتار در همدان کمتر از 120 تن نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ در همدان تا 3 روز آینده رفع می شود

کمبود مرغ در همدان تا 3 روز آینده رفع می شود