مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-31بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: اسراییلی ها آنچه را کاشتند، درو می کنند


یک روزنامه انگلیسی در مقاله ای درباره مرگ دموکراسی در اراضی اشغالی با اشاره به رفتار تهاجمی نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی نوشت: ما آنها را به نادیده گرفتن وجدان هایشان و اطاعت عادت دادیم و اکنون آنچه را کاشتیم، - یک روزنامه انگلیسی در مقاله ای درباره مرگ "دموکراسی" در اراضی اشغالی با اشاره به رفتار تهاجمی نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی نوشت: ما آنها را به نادیده گرفتن وجدان هایشان و اطاعت عادت دادیم و اکنون آنچه را کاشتیم، درو می کنیم.

او همچنین تاکید کرد که ارتباط آشکار میان اصلاحات قضایی و اشغالگری هنوز برای بسیاری از تظاهرکنندگان یک نقطه کور بوده و قابل درک نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی ساندی تایمز مقاله ای به قلم آیلیت گوندار جاسان، نویسنده ساکن اراضی اشغالی را منتشر کرد که در آن به مرگ دموکراسی در این اراضی پرداخت.

جاسان در این مقاله نوشت، مخالفان قانون لغو استدلال معقولیت که اختیارات دادگاه عالی را کاهش می دهد و هفته گذشته در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تصویب شد، پس از 30 هفته تظاهرات علیه پیش نویس قانون، دیگر نمی خندند و شروع به گریه کردند.

این نویسنده ساکن اراضی اشغالی نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی در تلاش های خود برای کاهش کنترل دادگاه عالی موفق عمل کرد، در واقع وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: اسراییلی ها آنچه را کاشتند، درو می کنند

تحلیلگر صهیونیست: اسراییلی ها آنچه را کاشتند، درو می کنند