مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-30اجتماعي

نقش تسهیلگری طرح حفاظت از تالاب های ایران در بهبود وضعیت تالاب های آذربایجان شرقی


رییس اداره تالاب های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به تشریح فعالیت های انجام شده توسط طرح حفاظت از تالاب های ایران طی یک دهه در استان آذربایجان شرقی پرداخت و چالش ها و فرصت های پیش رو را ارائه داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره تالاب های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به تشریح فعالیت های انجام شده توسط طرح حفاظت از تالاب های ایران طی یک دهه در استان آذربایجان شرقی پرداخت و چالش ها و فرصت های پیش رو را ارائه داد.

یدالله آذرهوا از سال 1385 فعالیت حرفه ای خود را در راستای حفاظت از تالاب ها در سازمان حفاظت محیط زیست با نقش کارشناس استانی طرح حفاظت از تالاب های ایران شروع کرد؛ در آن برهه طرح حفاظت از تالاب های ایران با هدف نهادینه سازی رویکرد زیست بومی در مدیریت تالاب های کشور اقدام به تعریف پایلوت های تالابی در سطح کشور (دریاچه ارومیه، تالاب پریشان و تالاب شادگان) به منظور تدوین برنامه مدیریت زیست بومی کرد و در ادامه کار با همکاری و مشارکت ذینفعان سایت های قوری گول و قره قشلاق نیز در استان آذربایجان شرقی در دستور کار قرار گرفت.

مدتی بعد با توجه به شکل گیری ساختارهای اجرایی برنامه های مدیریت تالاب های استان و لزوم تشکیل دبیرخانه های زیست بومی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان، آذرهوا به عنوان مسئول دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تسهیلگری طرح حفاظت از تالاب های ایران در بهبود وضعیت تالاب های آذربایجان شرقی

نقش تسهیلگری طرح حفاظت از تالاب های ایران در بهبود وضعیت تالاب های آذربایجان شرقی