مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-22اقتصادي

فعالیت 67 داروخانه گیاه پزشکی در میاندوآب


مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب از فعالیت تعداد 67 داروخانه توزیع سموم نباتی مجوزدار در سطح شهرستان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب از فعالیت تعداد 67 داروخانه توزیع سموم نباتی مجوزدار در سطح شهرستان خبرداد.

رضا مقدم در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر ساماندهی و تشدید نظارت ها بر نحوه فعالیت داروخانه های گیاه پزشکی و جلوگیری از توزیع سموم منسوخ شده، غیرمجاز و تاریخ گذشته، گفت: با توجه به اینکه نوع و نحوه استفاده از سموم کشاورزی ارتباط مستقیم با سلامت جامعه و محیط زیست دارد؛ ترویج و فرهنگ سازی در خصوص تولید محصول سالم، کاهش مصرف سموم و آگاه سازی در زمینه آثار سوء باقیمانده سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی با برگزاری کارگاه های آموزشی- ترویجی در سطح روستاها ضروری است.

وی براجرای کامل آیین نامه نظام صدور مجوز و پروانه فعالیت واحدهای گیاه پزشکی (صرفا با داشتن مدرک تحصیلی گیاه پزشکی) در راستای شایسته گزینی، تاکید و خواستار اعمال دقت و حساسیت بیشتری در ارزیابی ملاک های مورد نیاز جهت صدور مجوز فعالیت داروخانه های گیاه پزشکی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به فعالیت تنها یک واحد کلینیک گیاه پزشکی در سطح شهرستان، خواستار انجام پیگیری های لازم جهت اخذ مجوز و افزایش تعداد واحدهای کلینیک گیاه پزشکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 67 داروخانه گیاه پزشکی در میاندوآب

فعالیت 67 داروخانه گیاه پزشکی در میاندوآب