مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-16دانش

صنایع خوزستان از محصولات دانشگاهی حمایت کنند/ راه اندازی پزشکی آزاد تا سال آینده


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به حمایت نکردن برخی صنایع از محصولات دانش بنیان، گفت: انتظار داریم در سطح استان خوزستان از محصولات دانشگاهی حمایت شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به حمایت نکردن برخی صنایع از محصولات دانش بنیان، گفت: انتظار داریم در سطح استان خوزستان از محصولات دانشگاهی حمایت شود.

دکتر علی افروس در نشست خبری که امروز (25 مردادماه) در دانشگاه آزاد واحد اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد خوزستان با حدود 68 هزار دانشجو و با دارا بودن 43 درصد از دانشجویان استان خوزستان، از نظر جمعیت دانشجویی در استان رتبه اول و در کشور رتبه سوم را دارا است.

این دانشگاه یک هزار و 500 عضو هیات علمی و 2 هزار و 500 کارمند دارد و با اجرای طرح دستیار آموزشی، تعداد اساتید بیشتر نیز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشگاه آزاد خوزستان دانشگاهی با رعایت استانداردها و آیین نامه های آموزشی وزارت علوم و بهداشت است.

دانشگاه آزاد واحد دزفول با 8 هزار دانشجو، 220 هیات علمی دارد در حالی که دانشگاه دولتی این شهر با نزدیک 4 هزار دانشجو، 2 هیات علمی دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه محورترین دانشگاه کشور است رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: ما نسبت به رویکردهای وزارت علوم در بحث کیفیت بخشی و اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خوزستان از محصولات دانشگاهی حمایت کنند/ راه اندازی پزشکی آزاد تا سال آینده

صنایع خوزستان از محصولات دانشگاهی حمایت کنند/ راه اندازی پزشکی آزاد تا سال آینده