مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-09سياسي

برپایی قرارگاه های اربعین وزارت دفاع در 5 مرز


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع با استفاده از امکانات و ظرفیت های درون سازمانی اقدام به برپایی قرارگاه های دائم در مناطق مرزی خسروی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار مهدی خواجه امیری فرمانده قرارگاه اربعین وزارت دفاع با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین و پاسداشت حماسه حسینی(ع) در قالب پیاده روی با حضور جمعیت میلیونی زائران حسینی فرصت مغتنمی برای حفظ و تقویت ارزش ها و تثبیت اقتدار جبهه مقاومت در دنیای کنونی است، گفت: برگزاری عزتمندانه این مراسم نیازمند سیاست گذاری و برنامه یزی دقیق است که پیش بینی های لازم در راستای برگزاری شکوهمند این مراسم انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست های ابلاغ شده از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) به وزارت دفاع تجهیز و تکمیل امکانات قرارگاه اربعین این وزارت خانه در مرزهای پنج گانه است.

دریادار خواجه امیری بیان کرد: وزارت دفاع با استفاده از امکانات و ظرفیت های درون سازمانی اقدام به برپایی قرارگاه های دائم در مناطق مرزی خسروی، مهران، باشماق، شلمچه و چذابه کرده است.

به نحوی که عملیات زیر ساختی مربوط به قرارگاه های حساس و مهم مرزی خسروی و مهران تا قبل از اربعین حسینی به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی قرارگاه های اربعین وزارت دفاع در 5 مرز

برپایی قرارگاه های اربعین وزارت دفاع در 5 مرز