مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:052023-07-26سياسي

دستگیری اعضای 15 باند سازمان یافته ی قاچاق در ده استان


روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای 15 باند سازمان یافته ی قاچاق کلان محصولات دخانی در 10 استان کشور بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: وزارت اطلاعات در اجرای دستورهای متعدد و مؤکد مقام محترم ریاست جمهوری در راستای حفاظت از حقوق بیت المال و کشف و برخورد با مفاسد اقتصادی و به ویژه قاچاق کالا و ارز، این وظیفه ی مهم را با عزمی جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در دستور کار خود قرار داده است.

در مسیر تحقق این هدف، در روزهای گذشته با اقدامات همه جانبه ی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و با همراهی و مساعدت تمام عیار دستگاه محترم قضایی و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 15 شبکه ی کلان قاچاق سازمان یافته ی محصولات دخانی در 10 استان کشور شناسایی و عوامل آن با حکم مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

این باندهای سازمان یافته ی قاچاق از طریق مبادی غیررسمی و با سوء استفاده از استثنائات تجاری، اقدام به قاچاق و دپوی کالا در شهرستان های مرزی و توزیع گسترده در سراسر کشور نموده و میلیون ها دلار درآمد نامشروع را به صورت ارز و از طریق صرافی های غیرمجاز از کشور خارج نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای 15 باند سازمان یافته ی قاچاق در ده استان

دستگیری اعضای 15 باند سازمان یافته ی قاچاق در ده استان