مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-17ورزشي

دولت سیزدهم آماده رفع مشکلات اقتصادی است


استاندار گیلان، دولت سیزدهم را آماده رفع مشکلات اقتصادی دانست و یادآور شد: باید در کنار هم بمانیم و اتحاد و انسجام داشته باشیم و به تبیین و تحلیل مستمر خدمات و دستاوردها و تلاش ها و مجاهدت ها بپردازیم.

- اسدالله عباسی امروز در یادواره 360 شهید ورزشکار استان گیلان که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سلحشور به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان، سروقامتان عرصه عشق و ایمان و ایثار هستند.

وی با بیان اینکه دلاورمردان آزاده در برابر دژخیمان بعثی ایستادند و سینه های خودشان را سپر کردند، افزود: آزادگان سرافراز به تبعیت از امام موسی کاظم(ع) سال های سخت اسارت را تحمل کردند، اما دست از مقاومت بر نداشتند.

استاندار گیلان همچنین یاد و خاطره شهدای اسارت را زنده نگه داشت و تصریح کرد: آزادمردان دوران اسارت در برابر ظلم ایستادند و هرگز تسلیم نشدند و لذا برای ما اسوه و الگوی ایثار و فداکاری و مقاومت هستند.

عباسی، آزادگان را سند زنده فرهنگ ایثار و شهادت و یادگار دوران دفاع مقدس و چراغ راه جامعه دانست و عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جبهه حق و حقیقت قرار دارد و به تاسی از اسلام و قرآن در برابر ظالمان و ستمگران تاریخ ایستادگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم آماده رفع مشکلات اقتصادی است

دولت سیزدهم آماده رفع مشکلات اقتصادی است