مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-02اقتصادي

اولویت قانون مندشدن پروازهای چارتر بر توقف 50 روزه عرضه بلیت چارتری


مقرر شده است عرضه پروازهای چارتری در کشور تا پایان تابستان متوقف شود، در حالی که ضرورت دارد ابتدا قوانینی محکم با ضمانت اجرایی برای چارتر تدوین شود تا با توقف سودجویی چارترکننده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس چهارشنبه هفته گذشته بود که مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران از توقف پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی در همه مسیرها خبر داد.

وی این تصمیم را در واکنش به تاخیرهای مکرر برخی پروازها عنوان کرده و گفته بود: بساط سوداگری در حمل و نقل هوایی باید برچیده شود.

مجوزهای چارتری به هر صورت تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

پس از این موضوع دیروز 10 مرداد بود که جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که به شرکت های هواپیمایی و سایت های فروش بلیت بخشنامه صادر شده است مبنی بر اینکه فروش بلیت چارتری به صورت رسمی در همه مسیرها توسط سایت های فروش بلیت از 10 مرداد ممنوع است.

به گفته یازرلو این تصمیم برمبنای مقررات اتخاذ شده است تا آرامش به بازار برگردد، ممکن است این تصمیم بعدا تغییر کند اما تا برگشتن آرامش به بازار خرید و فروش بلیت هواپیما جاری خواهد بود.

حال امروز هم رییس سازمان هواپیمایی کشوری توقف عرضه بلیت ها و پروازهای چارتری را تایید کرده و گفته است: عرضه پروازهای چارتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت قانون مندشدن پروازهای چارتر بر توقف 50 روزه عرضه بلیت چارتری

اولویت قانون مندشدن پروازهای چارتر بر توقف 50 روزه عرضه بلیت چارتری