مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-03اقتصادي

تا توانستیم از قطع برق چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان جلوگیری کردیم


فرماندار شهرستان رفسنجان با بیان این که تا توانستیم از قطع برق چاه موتورهای کشاورزی جلوگیری کردیم، گفت: در هفته 6 ساعت و برخی هفته ها 12 ساعت قطعی داشتیم.

- ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان با بیان این که تا توانستیم از قطع برق چاه موتورهای کشاورزی جلوگیری کردیم، گفت: در هفته 6 ساعت و برخی هفته ها 12 ساعت قطعی داشتیم.

حسین رضایی شامگاه چهارشنبه 11 مردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص خاموشی چاه موتورهای کشاورزی، اظهار کرد: واقعیت این است که خاموشی در سراسر کشور اعمال می شود اما بین صنعت، کشاورزی و مصرف خانگی تقسیم بندی صورت گرفت.

وی افزود: برنامه اولیه ای که قبل از سفر ریاست جمهوری به رفسنجان داشتیم این بود که شهرستان را به سه منطقه رفسنجان، بخش نوق و کشکوییه تقسیم کردیم تا هر روز بخشی از چاه موتورهای کشاورزی را خاموش کنیم تا پیک مصرفی بگذرد.

وی بیان کرد: بیشتر بار برق مصرفی شهرستان در بخش کشاورزی است و 90 درصد برق مصرفی در کشکوییه و نوق، در بخش کشاورزی است، درحالی که در رفسنجان این میزان 56 درصد است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به این که روزهای نخست این صحبت مطرح بود که چاه موتورها یک روز در میان خاموش شوند، ادامه داد: اما باتوجه به این که پس از دو سال نبود محصول، امسال کشاورزان با مشقت زیاد این محصول را از چنگ سرمازدگی درآوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا توانستیم از قطع برق چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان جلوگیری کردیم

تا توانستیم از قطع برق چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان جلوگیری کردیم