مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-12سياسي

مهم ترین ظرفیت در عرصه عفاف و حجاب فعالیت فرهنگی است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: امروز مهم ترین ظرفیت در عرصه عفاف و حجاب فعالیت فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر راهب عصر شنبه در آیین رونمایی از پوستر مسابقه کتاب خوانی با محوریت عفاف و حجاب بیان کرد: اعتقاد داریم که مهم ترین کار در عرصه عفاف حجاب فعالیت فرهنگی است و آن هم فعالیت هایی که به شکل جریانی و به صورت جهادی انجام می شود.

وی افزود: با کار فرهنگی که یکی از مصداق های آن برگزاری مسابقه کتابخوانی است، به دنبال این هستیم که فرهنگ عفاف و حجاب را نیز تقویت کنیم.

راهب اظهار کرد: این مسابقه برنامه ریزی شده حاصل تلاش سه ماهه بیش از 10 دستگاه اجرایی است که در این راستا به دنبال این هستیم که اهداف متعددی را پیش ببریم و اولین هدف تشکیل، شناسایی و تقویت همپای مطالعاتی است.

وی ادامه داد: دسترسی و خرید 2 منبع با تخفیف 40 درصد در 10 کتابخانه منتخب سراسر استان و 10 مؤسسه قرآنی است که اسامی مؤسسات و کتابخانه ها در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

راهب به نحوه ثبت نام در مسابقه اشاره کرد و گفت: این رویداد در دو بخش نوجوان (12 تا 17 سال) و بزرگسال (18 سال به بالا) برگزار می شود که متقاضیان از امروز 21 مرداد تا پایان مهر سال جاری می توانند با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ظرفیت در عرصه عفاف و حجاب فعالیت فرهنگی است

مهم ترین ظرفیت در عرصه عفاف و حجاب فعالیت فرهنگی است