مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-30اجتماعي

ثبت نام کتب درسی را به روزهای آخر واگذار نکنید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اولیا برای ثبت نام فرزندان خودجهت دریافت کتب درسی هر چه زودتر اقدام کرده و این فرآیند را به روزهای پایانی موکول نکنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اولیا برای ثبت نام فرزندان خودجهت دریافت کتب درسی هر چه زودتر اقدام کرده و این فرآیند را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، در گفت وگو با ایسنا درخصوص ثبت نام کتب درسی در پایه اول و هفتم، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید براساس برآورد، تعداد دانش آموزان حدود 195 هزار و 641 نفر خواهد بود که از این تعداد 138 هزار و 647 نفر در سامانه سیدا ثبت نام کرده و این رویه همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون 133 هزار و 931 نفر برای دریافت کتب درسی خود در پایه های متعدد و دوره های تحصیلی ثبت نام کرده اند که حدود 89 هزار نفر در مقطع ابتدایی و 24 هزار و 800 نفر در مقطع متوسطه اول بوده اند.

موسوی نژاد با بیان اینکه 11 هزار و 710 نفر در متوسطه نظری دوم و 3864 نفر در دوره های فنی حرفه ای ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: همچنین آمار ثبت نامی در رشته های کاردانش 4533 نفر بوده و مجموع این ثبت نامی ها حدود 71.

31 درصد از دانش آموزان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کتب درسی را به روزهای آخر واگذار نکنید

ثبت نام کتب درسی را به روزهای آخر واگذار نکنید