مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-10اقتصادي

درآمد دفاتر اسنادرسمی پاسخگوی هزینه های جاری هم نیست


رییس کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی فارس، مدعی است که به دلیل گرفتن امکان ثبت اسناد اتومبیل و البته رکود حاکم بر بازار، در شرایط کنونی درآمدهای این دفاتر پاسخگوی هزینه های جاری هم نیست.

- ایسنا/فارس رییس کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی فارس، مدعی است که به دلیل گرفتن امکان ثبت اسناد اتومبیل و البته رکود حاکم بر بازار، در شرایط کنونی درآمدهای این دفاتر پاسخگوی هزینه های جاری هم نیست.

وحید اباذرفرد پنج شنبه 19 مرداد با یادآوری اینکه تاکنون در فارس 505 دفتر اسناد رسمی در فارس مجوز تاسیس دریافت کرده اند، گفت: 449 دفتر در حال حاضر فعال و 56 دفتر هم تحت کفالت قرار دارند.

او، تنظیم و ثبت معاملات و اعمال حقوقی را وظیفه اصلی و ذاتی دفاتر اسناد رسمی ذکر و خاطرنشان کرد: قراردادهای تخصصی، قراردادهای ساخت و ساز، مشارکت ها و هر عمل حقوقی به جز ثبت طلاق و ازدواج در حیطه اختیارات و صلاحیت دفاتر اسناد رسمی قرار دارد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی فارس خاطرنشان کرد: هر روزه مشاوره های رایگان حقوقی و تخصصی توسط سردفتران در دفاتر انجام می شود، در حالی که سایر مشاورین حقوقی امکان چنین کاری ندارند، چرا که سردفتران علاوه بر مدارج علمی بالا، تجربه لازم را در امور ثبتی نیز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد دفاتر اسنادرسمی پاسخگوی هزینه های جاری هم نیست

درآمد دفاتر اسنادرسمی پاسخگوی هزینه های جاری هم نیست