مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-07اقتصادي

زنجان از ظرفیت های گردشگری سلامت برخوردار است


رییس گروه نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: معدن نمک موجود در شهرستان زنجان، ظرفیتی خاص در گردشگری سلامت استان است.

- رییس گروه نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان: زنجان از ظرفیت های گردشگری سلامت برخوردار است ایسنا/زنجان رییس گروه نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: معدن نمک موجود در شهرستان زنجان، ظرفیتی خاص در گردشگری سلامت استان است.

ابوالفضل اجلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امکانات تفریحی از قبیل مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری که در فرآیند تقویت سلامت افراد تاثیرگذار است، موجب توسعه گردشگری سلامت می شود، اظهار کرد: به عنوان مثال ایجاد یک مکانی برای درمان بیماری آسم در نقطه ای خاص به تجویز پزشکان از عوامل توسعه گردشگری سلامت محسوب می شود.

وی افزود: در زمان حاضر استان زنجان به دلیل وجود ظرفیت معدن نمک و همچنین دانش کافی، از ظرفیت های لازم برای توسعه گردشگری سلامت برخوردار است و وجود امکانات و شرایط در نقطه خاص، زمینه های برنامه ریزی در حوزه گردشکری سلامت اعم از گردشگری درمانی را مهیا می کند و حتی به ارتقای روز افزون آن منتهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان از ظرفیت های گردشگری سلامت برخوردار است

زنجان از ظرفیت های گردشگری سلامت برخوردار است