مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-10سياسي

برخی از مدیران فارس نقد ناپذیر هستند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نقد منصفانه در جامعه توسط رسانه ها باید انجام شود البته نباید فراموش کرد که برخی از مدیران فارس نقد ناپذیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: توجه به رسانه ها و خبرنگاران یک جانبه نباشد و خدمات مختلفی به این افراد توسط دستگاه های متولی ارائه شود.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: حق گویی جایگاه ویژه ای است که باید خبرنگاران دارای آن باشند و نسبت به اشاعه عدالت در جامعه اقدام کنند البته رعایت مسائل اخلاقی نیز در صدر فعالیت آنان باشد تا بتوان از این طریق زمینه مقابله با بی اخلاقی رسانه های خارجی را فراهم کرد.

وی با اشاره به ارتباط معنایی دو خطبه سیاسی و اعتقادی در نماز جمعه، اضافه کرد: پرداخت به موضوعات در خطبه های سیاسی و اعتقادی به گونه ای است که باید دارای ارتباط معنایی با یکدیگر داشته باشند از این رو اخباری که از نماز جمعه نیز منتشر می شود نیز باید دارای این ویژگی باشد.

او ادامه داد: به طور کلی اخباری که در رسانه ها انتشار داده می شود باید علاوه بر این که در منبع خبر دارای واقعیت باشد در نوع پرداخت نیز این مؤلفه در آن رعایت شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدیران فارس نقد ناپذیر هستند

برخی از مدیران فارس نقد ناپذیر هستند