مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-13اجتماعي

سردار رادان: مردم تمدید گذرنامه را سریعتر انجام دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شلمچه، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات در خصوص زیرساخت ها برای بررسی گذرنامه ها و عبور زائران از مرز با فراغ بیشتر، نسبت به سال گذشته بسیار افزایش یافته و تغییرات محسوس است.

وی افزود: در این راستا افزایش چندین برابری گیت های ورود و خروج از سوی ایران و عراق انجام شده است که جا دارد از همکاری دولت عراق تشکر کنیم زیرا تاکنون همه توافق ها برای سفر آسان، ارزان و ایمن زائران را متعهدانه انجام داده اند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امیدواریم توسعه زیرساخت ها برای سفر امسال نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر باشد، گفت: از مردم می خواهیم تمدید یا دریافت گذرنامه به ویژه گذرنامه زیارتی را به روزهای آخر موکول نکنند.

گذرنامه زیارتی ارزان و به زودی در دسترس قرار می گیرد.

رادان بیان کرد: با طرف عراق به توافق رسیدیم که روی گذرنامه های افرادی که اعتبار گذرنامه هایشان از سال 1400 به پایان رسیده و تمایل به حضور در سفر اربعین حسینی دارند، لیبلی قرار دهیم که به مدت شش ماه اعتبار خواهند داشت و در نتیجه حجم زیادی از زائران که اعتبار گذرنامه شان تمام شده نیاز به تهیه گذرنامه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: مردم تمدید گذرنامه را سریعتر انجام دهند

سردار رادان: مردم تمدید گذرنامه را سریعتر انجام دهند