مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-01اقتصادي

پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کوچک


معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کوچک خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کوچک خبر داد.

محمدصادق محمدیاری سه شنبه 10 مرداد در بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیراز با بیان اینکه رسالت و وظیفه ذاتی این صندوق صدور ضمانت نامه برای تامین کسری وثیقه واحدهای تولیدی صنایع کوچک به منظور دریافت تسهیلات از نظام بانکی است، گفت: خدمات عمده این صندوق شامل ضمانت نامه های اعتباری یا بانکی و نیز ضمانت نامه های غیراعتباری یا پیمانکاری است.

او افزود: باتوجه به اینکه پرداخت تسهیلات به فعالان صنایع کوچک ریسک بالایی دارد، بانک ها و مؤسسات مالی تمایل کمتری به پرداخت تسهیلات به این واحدها دارند و بیشتر منابع خود را به پرداخت تسهیلات به صنایع بزرگ اختصاص می دهند اما صندوق با اعتباربخشی به فعالان صنایع کوچک از طریق صدور ضمانت نامه اعتباری باعث می شود بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری با اطمینان و سهولت بیشتری نیازهای مالی آنان را تأمین کنند و به آن ها تسهیلات پرداخت کند و متقاضیان در صورت احراز برخی شرایط، در کارمزد ضمانت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کوچک

پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد تومان به واحدهای صنعتی کوچک