مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-22سياسي

یاریگر نیازمندان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین باشیم


شهرکرد_مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش شوق زیارت در راستای تأمین هزینه های حضور نیازمندان در راهپیمایی اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاسم محمدی فارسانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خانواده های نیازمندی که به دلیل ناتوانی مالی از شرکت در راهپیمایی اربعین جا مانده اند بیان کرد: پویش شوق زیارت در راستای رساندن کمک های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده اند.

وی با اشاره به حضور گسترده دوستداران امام حسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین افزود: خانواده های نیازمند که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران و دوستداران اهل بیت (ع) راهی پیاده روی اربعین می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین افرادی علاقه مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنابر دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را ندارند، می توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته 640 مددجو به راهپیمایی اربعین اعزام شده اند خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال 700 مددجو راهی اربعین شوند.

وی با اشاره به روش های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد دستوری #038 *8877* و یا با شماره کارت بانکی 4012500399796037 نزد بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاریگر نیازمندان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین باشیم

یاریگر نیازمندان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین باشیم