مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-22اجتماعي

شگردهای کلاهبرداران اربعین از اینترنت رایگان تا اخذ فوری گذرنامه


رییس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن اشاره به ترفندهای کلاهبرداران برای خالی کردن حساب شهروندان نسبت به شیوه های جدید کلاهبرداری مناسبتی در ایام صفر و مراسم اربعین هشدار داد.

- سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فتای پایتخت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و ثبت نام اینترنتی زائران برای سفر به عتبات عالیات، دریافت نذورات و… فرصتی برای افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی به وجود آمده تا با عناوین و شیوه های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت بیان داشت: برخی مجرمان با درج تبلیغات و آگهی در سایت و شبکه های اجتماعی مبنی بر دریافت هدیه اینترنت رایگان به زائران اربعین افراد را به درگاه های جعلی هدایت و سپس اقدام به برداشت و سرقت از حساب های بانکی آنها می کنند.

وی افزود: در این ایام شاهد کلاهبرداری با عنوان فروش اقلام و اجناس مخصوص ایام اربعین هستیم که در این شگرد مجرمانه، مجرمین با ایجاد صفحات درگاه بانک جعلی (فیشینگ) به دنبال سرقت اطلاعات کاربران هستند.

وی در خصوص ثبت نام زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: زائران اباعبدالله الحسین (ع) به تبلیغات و لینک های ارسال شده توجه نکنند و دریافت مجوز خروج از کشور صرفاً از طریق سامانه سماح به نشانیsamah.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای کلاهبرداران اربعین از اینترنت رایگان تا اخذ فوری گذرنامه

شگردهای کلاهبرداران اربعین از اینترنت رایگان تا اخذ فوری گذرنامه