مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-05اقتصادي

2 خانه تاریخی در اردبیل به مزایده گذاشته شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: خانه های تاریخی «خادم باشی» و «آصف» با هدف مرمت و احیا برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی به مزایده گذاشته شد.

- اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: خانه های تاریخی خادم باشی و آصف با هدف مرمت و احیا برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی به مزایده گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر شنبه در بازدید از ابنیه های تاریخی اردبیل اظهار کرد: خانه های تاریخی خادم باشی و آصف با هدف مرمت و احیا برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی به مزایده گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت منتشر شد، گفت: واگذاری خانه ها و بناهای تاریخی به سرمایه گذاران بخش خصوصی در شرایط کنونی تنها راهکار برای حفظ و احیای این بناها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به آماده سازی یک بسته شامل 8 خانه تاریخی برای واگذاری و انتشار آگهی مزایده اشاره کرد و ادامه داد: خانه تاریخی شریعت از جمله این بناها است که با واگذاری این بناها تقریباً تکلیف خانه های تاریخی تحت مالکیت اداره کل میراث فرهنگی روشن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 خانه تاریخی در اردبیل به مزایده گذاشته شد

2 خانه تاریخی در اردبیل به مزایده گذاشته شد