مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-20بين الملل

یک استاد دانشگاه در الجزایر: اسراییل میان کشورهای شمال آفریقا فتنه گری می کند


یک استاد دانشگاه در الجزایر معتقد است: به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر سرزمین صحرای غربی توسط رژیم صهیونیستی بخشی از سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن این رژیم نسبت به کشورهای مسلمان است که به منظور شعله ور کردن آتش درگیری های قومی و ارضی در منطقه طراحی شده است.

- یک استاد دانشگاه در الجزایر: اسراییل میان کشورهای شمال آفریقا فتنه گری می کند یک استاد دانشگاه در الجزایر معتقد است: به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر سرزمین صحرای غربی توسط رژیم صهیونیستی بخشی از سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن این رژیم نسبت به کشورهای مسلمان است که به منظور شعله ور کردن آتش درگیری های قومی و ارضی در منطقه طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورالدین ابولحیه، استاد دانشگاه باتنه در الجزایر تصریح می کند: ماهیت وجودی رژیم صهیونیستی شیطانی است و آنها به غیر از فتنه گری و شر افکنی نقش دیگری در جهان ندارند.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر به دنبال ایجاد اختلافات قومی، قبیله ای و مرزی در منطقه است.

این نویسنده مشهور الجزایری در مصاحبه با وب سایت پرس تی وی تصریح کرد: اصولا ماهیت وجودی رژیم صهیونیستی شیطانی است و آنها به غیر از فتنه گری و شر افکنی نقش دیگری در جهان ندارند و از آنجا که ایالات متحده همواره به دنبال چنین گسل هایی در جهان است، از تل آویو حمایت می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه در الجزایر: اسراییل میان کشورهای شمال آفریقا فتنه گری می کند

یک استاد دانشگاه در الجزایر: اسراییل میان کشورهای شمال آفریقا فتنه گری می کند