مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-03اقتصادي

7600 نفر در لرستان متقاضی صدور سند برای اراضی کشاورزی شدند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: طی چهار ماه نخست امسال هفت هزار و 690 در استان متقاضی صدور سند برای اراضی کشاورزی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر باقری امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل هفت هزار و 690 پرونده متقاضیان صدور اسناد اراضی کشاورزی در هیئت های قانون تعیین تکلیف واحدهای ثبتی استان در چهارماهه سال جاری خبر داد.

وی گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 6300 درصدی داشته است، این موضوع حاکی از استقبال خوب مردم از طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در ادامه با بیان اینکه در مدت چهارماهه سال جاری در هیئت های تعیین تکلیف واحدهای ثبتی سطح استان تعداد دو هزار و 485 رأی مثبت مبنی بر صدور سند مالکیت برای املاک مورد تقاضای اشخاص صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 375 درصد رشد داشته است.

باقری، بیان داشت: در این راستا از جهت تعداد کل پرونده های تشکیلی در هیئت قانون تعیین تکلیف، استان لرستان با داشتن 11 واحد ثبتی رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داده است؛ یعنی قریب به هفت درصد پرونده های تشکیلی هیئت قانون تعیین تکلیف واحدهای ثبتی کل کشور در چهارماهه سال جاری مربوط به استان لرستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7600 نفر در لرستان متقاضی صدور سند برای اراضی کشاورزی شدند

7600 نفر در لرستان متقاضی صدور سند برای اراضی کشاورزی شدند