مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-16حوادث

19 دستگاه وسیله نقلیه پرخطر در شاهرود توفیق شد


فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف 19 دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی کریمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کشفیات فراجا در شاهرود، از برگزاری طرح تشدید با خودروها و موتورسیکلت های خطرآفرین خبر داد و بیان کرد: 19 دستگاه موتور و خودرو در روزهای اخیر در شهر شاهرود توقیف شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای طرح مقابله با هنجار شکنی و همچنین برخورد با کسانی که در معابر شهر برای مردم ایجاد خطر می کنند، صورت گرفته است افزود: طرح تشدید برخورد با حرکات مخاطره آمیز موتورسیکلت سواران و رانندگان خودروهای متخلف طی هفته گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه 16 موتور و سه خودرو در این طرح توقیف شدند، ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه حرکات نمایشی و پر خطر از سوی رانندگان وسایل نقلیه، با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کریمی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 دستگاه وسیله نقلیه پرخطر در شاهرود توفیق شد

19 دستگاه وسیله نقلیه پرخطر در شاهرود توفیق شد